Sanatate

Alimente care te fac să mănânci și mai mult

Publicat de A P
Nu orice aliment pe care îl consumi îți va potoli foamea. Unele alimente îți vor deschide și mai tare pofta de mâncare.

Iată câteva exemple:

Sucul de fructe

Fructele oferă o mulţime de vitamine, minerale şi fibre, dar au aproape zero proteine sau grăsimi. Fără acestea, ai putea avea sentimentul că nu ai mâncat nimic. Sucul de fructe nu oferă organismului atât de multe beneficii ca în cazul în care ai mânca fructele proaspete, scrie eva.ro.

Albuşurile de ouă

Deşi ouăle au un conţinut de proteine care ar trebui să te facă să te simţi sătul, albuşul de ou este foarte sărac în calorii şi practic fără grăsimi.
Asta înseamnă că vei termina de mâncat şi vei fi nesatisfăcut, ceea ce ar trebui să te determine să consumi ouăle întregi, cum ar fi sub formă de omletă. Gălbenuşul conţine substanţe nutritive sănătoase, împreună cu unele proteine şi grăsimi sănătoase.

Murăturile

Varza acră sau castraveţii muraţi sunt cunoscute pentru proprietăţile lor probiotice, dar sunt, de asemenea, foarte sărate. Astfel şi se va face sete şi, ca urmare, te vei simţi înfometat după ce le consumi. Păstrează consumul lor sub control şi bea multă apă care ajută în lupta contra foamei.

Pâinea integrală de grâu

Are un conţinut bogat de fibre, dar este, de asemenea lipsită de grăsimi nesăţioase şi proteine. Pentru a-ţi ţine de foame, combină pâine cu unt de arahide, ouă sau avocado. Caloriile din aceste produse oferă grăsimi, proteine şi fibre şi vei reuşi să păcăleşti foamea pentru un timp mai lung. Nu exagera, însă, cu untul de arahide, două linguri la o gustare este de ajuns!

Lasa un comentariu