Sanatate

Alimente ieftine, dar sănătoase

Publicat de A P
În momentul în care oamenii se gândesc să mănânce sănătos, își imaginează adesea că trebuie să cumpere produse ecologice scumpe.

Cu toate acestea, consumul de alimente sănătoase nu trebuie să fie costisitor, iar dacă ai puține fonduri, poți alege anumite alimente care te pot menține sătulă și care îți pot oferi doza potrivită de nutriție.

1. Orez brun

Orezul brun este un carbohidrat complex, transformându-se într-o alegere bună pentru a te menține sătulă pe tot parcursul zilei. Are, de asemenea, un conținut bogat de fibre, vitamina B, magneziu, fosfor și calciu. Și îl poți găti cu ușurință, alături de nenumărate preparate, cum ar fi carnea sau legumele, scrie eva.ro.

2. Ouă

Ouăle sunt bogate în proteine și au un conținut redus de calorii, făcându-le o alegere bună pentru orice masă a zilei. Acestea sunt o sursă bună de vitamina B, colină și antioxidanți și pot contribui și la scăderea în greutate, stimularea stării de spirit și protecția împotriva cancerului.

3. Migdale

Migdalele reprezintă o sursă bună de grăsimi proteice, fibre și grăsimi sănătoase pentru inimă. Poți să le adaugi la micul dejun, să le mănânci ca o gustare în timpul zilei sau să le adaugi în salate și smoothie-uri, deoarece îți oferă substanțe nutritive care îți mențin energia și atenția pe tot parcursul zilei.

4. Brânză tofu

În loc de a consuma proteine care provin de la animale, poți alege tofu organic. Acest produs nu conține gluten, are un conținut scăzut de calorii și este o sursă bună de fier și calciu. Consumul de tofu este, de asemenea, asociat cu un risc mai mic de boli de inimă, cancer și diabet de tip 2.

Lasa un comentariu