Sanatate

Alimente pe care le poți consuma în orice cantitate

Publicat de A P
Dacă eşti la dietă, trebuie să ştii că există unele alimente pe care le poţi mânca oricând şi în orice cantitate, fără riscul de a lua în greutate.


Ţelina

Aproximativ 95% din țelină este apă. Acest aliment foarte sănătos conține 30% din necesarul zilnic de vitamina K. Cel mai bine este să mănânci țelina când este proaspătă, deoarece își pierde majoritatea proprietăților sale utile în termen de cinci zile de la tăiere.

Albușul de ou

Poţi mânca albușuri de ou în cantități vaste. Este chiar benefic pentru cei care urmează o dietă strictă. Amestecați albușul cu câteva roșii și vei obţine cea mai sănătoasă omletă. Cu toate acestea, dacă îţi pasă de silueta ta, indicat e să nu o prăjeşti în ulei.

Salata

Salata conţine vitaminele A si C, precum și acid folic și fier. Este practic lipsită de calorii, astfel încât consumul său în cantități mari nu va determina creșterea în greutate.

Castraveţi

Castraveţii conţin aproape aceeaşi cantitate de apă ca şi ţelina. Ei au beneficii semnificative pentru sănătate. Coaja unui castravete conţine cea mai mare parete a valorii sale nutriţionale, în special beta-caroten, care este extrem de bun pentru ochi. Indicat este să nu îi cojeşti!

Conopida

Conopida este o sursă excelentă de vitamina C și K. Este cea mai hrănitoare atunci când este consumată în stare brută.

Roșii

Roşiile conţin licopen, vitaminele A, C și B2, acid folic, fibre, crom și potasiu.
Acestea sunt practic lipsite de calorii și oferă diferite substanțe nutritive vitale pentru sănătate.

Broccoli

Broccoli este mâncarea preferată a celor care se află la dietă. În afară de vitaminele A, C, E și K, aceasta conține aproximativ 20% din necesarul zilnic de fibre, scrie eva.ro.

Lasa un comentariu