Prima pagina Societate Utile

Primăria Sectorului 4 primește sesizări atât printr-o aplicație mobilă cât și prin intermediul unui call center

Publicat de Grigore Bogdan
Primăria Sectorului 4 pune la dispoziția cetățenilor aplicația mobilă ”Primăria Sectorului 4”, care poate fi descărcată, gratuit, atât pe Android, cât și pe iOS. Prin intermediul acestei aplicatii, se pot face sesizări (o groapă periculoasă, o zonă cu gunoi, sau cu mobilier stradal stricat, o mașină părăsită ori problemele legate de parcuri și de reabilitarea termică) către reprezentanții Primariei. Pentru persoanele care nu pot beneficia de această aplicație și doresc să anunțe astfel de probleme, sau să solicite informații, funcționează în paralel, 24 de ore din 24, un call center cu numărul unic 021/9441.

”Aplicația mobilă creată pentru a facilita comunicarea dintre cetățeni și Primăria Sectorului 4 și pentru a diminua numărul petițiilor scrise și drumurilor către ghișeele autorității locale este cât se poate de accesibilă, atât pentru utilizatorii de telefoane mobile experimentați, cât și pentru persoanele mai puțin înclinate către tehnologie. S-a lucrat câteva luni la implementarea ei, iar rezultatele sunt cele așteptate. Îmi doresc o primărie în care oamenii să nu mai fie nevoiți să aștepte în fața ghișeelor, pentru a face o sesizare, iar această aplicație și call center-ul pe care li-l punem la dispoziție sunt pași importanți în acest demers”, a declarat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță.

”Pentru a semnala efectiv problema, utilizatorii trebuie să fotografieze, spre exemplu, groapa pe care vor să o semnaleze și să permită aplicației să o asocieze, prin GPS, cu locul în care se află persoana reclamantă. Acest lucru ne permite să localizăm exact problema, pentru a o rezolva cât mai rapid. Din acest moment, tot ce trebuie făcut este să trimită sesizarea”, explică Directorul Adjunct al Direcției Relații Publice, Nelyana Galeș.

Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, a dat mai multe detalii despre Call Centerul Primariei.

”În acest centru de relații cu publicul lucrează o echipă tânără, entuziastă, instruită în toate domeniile de activitate ale instituțiilor pe care le deservește call center-ul. Oamenii sunt consiliați, iar problemele lor, preluate în timp real, sunt transferate către departamentele de specialitate. De asemenea, prin apelarea numărului unic 021/9441 cetățenii Sectorului 4 pot fi redirecționați, în funcție de problema pe care o semnalează, și către alte instituții ale administrației publice locale sau centrale (Primăria Municipiului București, Brigada Rutieră, Poliția Națională etc). Practic aici se primesc atât întrebări legate de actele necesare unei autorizări, cât și sesizări legate de tulburarea liniștii publice”, a mai afirmat Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță.

Lasa un comentariu